کد خبر: 1225659
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۰
با کمک و مشارکت مردم در تولید می‌توان کشور را از بن‌بست اقتصادی خارج کرد. این مسئول با بیان اینکه منافع ملی حول سه محور ایمان، امید و اتحاد می‌چرخد، ادامه داد: مشارکت مردم زمانی محقق می‌شود که سرمایه، همت و ابتکار مردم پای کار باشد

جوان آنلاین: ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری با هدف تحقق شعار رونق تولید و مشارکت مردم در استان گیلان برگزار می‌شود. 
رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید یا مشارکت مردم گفت: جامعه کارگری نقش فزاینده و محوری در تحقق شعار سال و مردمی‌سازی تولید دارد. عباس اسکندری با بیان اینکه تولید و اشتغال مسئله راهبردی کشور است، افزود: جهش تولید با مشارکت مردم و مردمی‌سازی محقق می‌شود. 
وی با بیان اینکه راهبرد اساسی دشمن فروپاشی تولید و اقتصاد کشور است، گفت: با کمک و مشارکت مردم در تولید می‌توان کشور را از بن‌بست اقتصادی خارج کرد. این مسئول با بیان اینکه منافع ملی حول سه محور ایمان، امید و اتحاد می‌چرخد، ادامه داد: مشارکت مردم زمانی محقق می‌شود که سرمایه، همت و ابتکار مردم پای کار باشد. 
اسکندری با اشاره به اینکه بسیج منجر به همدلی، وفاق و هم‌افزایی جامعه کار و تولید می‌شود، افزود: با تفکر و فرهنگ بسیجی محقق می‌توان گره بسیاری از مشکلات را گشود. وی در ادامه از برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری خبر داد و گفت: شهید اسدالله ابراهیمی شهید شاخص کار و تولید در سال جاری انتخاب شده است. 
رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این هفته کارخانه محور است، افزود: رویکرد برنامه‌های امسال با رویکرد تبیینی، امید‌آفرینی و خدمت‌رسانی است. 
به گفته اسکندری، معرفی دستاورد‌های عملکرد جامعه کار و تولید و نقش جامعه کار و تولید در تحقق شعار سال از اهداف برپایی برنامه‌هاست. این مسئول با اشاره به دیدار جامعه کارگری با مقام معظم رهبری افزود: حدود ۵۰ نفر از کارگران گیلانی در این دیدار حضور خواهند داشت. اسکندری همچنین از برگزاری میز خدمت ویژه کار و کارگری در این استان خبر داد و گفت: میز خدمت با دو محور رفع مشکل کارگران و رسیدگی به امور کارگران و رفع موانع تولید با حضور متولیان کار و تولید برگزار می‌شود. 
رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به برخی برنامه‌های هفته کارگری افزود: برگزاری یادواره شهدای کارگری، همایش تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان و شهرستان‌ها به جهت ارج نهادن به جامعه کارگری و هم توسعه فرهنگ کار و کارگری، تکریم زنان کارگر و کارآفرین، ویزیت رایگان کارگران در شهرک‌های صنعت، از جمله این برنامه‌هاست. 
اسکندری ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌ها، برگزاری اردوی راویان پیشرفت با حضور دانش‌آموزان در شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های تولید، رزمایش مواسات، برگزاری رزمایش شیفت ایثار با حضور گروه‌های جهادی، برگزاری نشست‌های تبیینی و اندیشه‌ورزی با رویکرد امیدآفرینی و تبیین نقش کارگران در تولید و برگزاری اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه به جهت روایت پیشرفت و امیدآفرینی هم در سطح ملی و هم در سطح استانی بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار